Drömmer mig bort...
För två år sen var vi i Thailand. Idag drömmer jag mig tillbax!

 

 

 

 

 
Sara

Åh, jag drömmer m dig... ska nog ta m datorn till sängen o drömma tills jag somnar... o så fortsätter jag väl drömma får man hoppas... = )

Anna

Mmmm...det låter som en mycket bra idé. Ska nog göra nåt liknande =)

Em

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va jag vill bort!!!

Shirin

Följ med oss över nyår då!!

Eva

Helt rätt årstid att längta sig bort. Sol, värme, natur, massa nytt att se och uppleva. Mums! Får stå ut med regniga och kalla Sverige tills bröllopsresan dock.

Shirin

nu är det jag, där uppe var det björn!

var var ni, vad hette stället? ser härligt ut! :)

Lina

Vilka fina bilder, vill också :)

Anna

Shirin: Första strand bilden är från Chumphon. Nästa bild är från Koh Tao och sista från Koh Phayam. Koh Tao var turistigt och Koh Phayam var inte speciellt exploaterat. Det var härliga ställen allihop!

smäm

jättemysiga bilder. förstår att du drömmer dig bort!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress