Slå ett slag för bakmaskinen!
För några år sen fick jag en bakmaskin i födelsedagspresent. Den blev flitigt använd. Jag bakade bröd minst en gång i veckan i säkert ett år. Sen glömde jag liksom bort den. Nu har jag tröttnat på Lingongrova så igår kväll fick bakmaskinen titta fram igen och i morse doftade hela lägenheten alldeles ljuvligt av nybakat bröd!




I med ingredienserna.


Välj program och tryck på knappen.


Nybakat bröd till frukost nästa morgon.
Enklare än så kan det nog inte bli!
smäm

åh vad gott. en sådan hade jag gärna haft!

Sara

Mums... vill också...!

shirin

åh så gott! en sån vill jag ha! :)

Louise

Fick en i somras när jag fyllde 30, men har inte vågat använda den än. Men nu blev jag lite inspirerad

edward

Hur fungerar den egentligen?! Verkar ju som magi... aldrig förstått...

Eva

Ser ju alldeles strålande ut ju, och godare än köpebröd. Kanske ska investera i en sån nån gång =)

Anna

Edward: Det är magi!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress