En ny liten människa


Idag välkomnar vi lilla Malte till världen!
Min bror och hans fru fick en liten pojke idag. På lördag åker vi och hälsar på och tittar lite närmare på det lilla underverket. Det ser jag verkligen fram emot!
Sara

Åååh så fin han är! Jag längtar också till helgen!

Emilie

Å nämen goaste! Gratulerar! Men lördag var väl sämsta iden!! Då ska ni ju hem till oss och fira moa!!

smäm

välkommen lilla söta du!

Lina

Men åh så söt!!!

Kul att du börjat blogga...

Anna

Emilie: Ja eller hur... Vi hade velat åka på fredag och komma hem på lördag men jag har städdag på jobbet på lördag fm så det går inte =( Får fira dig en annan dag!

Emilie

Det här går inte för sig! Strunta i städet! Det är ju ändå tråkigt...

shirin

så mysigt! grattis! :)

Anna

Emilie: Haha, ja det kan man verkligen säga! Har redan försökt men jag fick inte vara ledig från städet...

Charlotte

Han är ju helt underbar. Mys lite från mig oxå när du träffar honom =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress