Dagen D

Vi började dagen på mäklarhuset. Där fick vi guldpengar.


Sen åkte vi till lägenheten och kollade runt. Lite senare kom det här härliga gänget och hjälpte oss att flytta. Det tog inte mycket längre än en timme. Fantastiskt!


Ett stort TACK till alla underbara som hjälpte oss idag!
Sara

Gratulerar till en lyckad flytt! Vilka guldvänner som hjälpte er så bra =) Nu är jag nyfiken så jag spricker... skulle vilja komma på stört men får väl bärga mig ett tag... Sov gott, krams

Emilie

Rackarns va jag missar massa kul!

smäm

det gick verkligen fort. jag han bära 2 krukor och några kostymer :) ni har verkligen hittat ett guldställe. så fint!

Maria

Å vad härligt med er alldeles egen lägenhet. Grattis! När får vi komma?



Kram

Anna

Sara: Ni är välkomna när ni vill!

Emilie: Japp! Du får se till att pallra dig hem nu!

Smäm: Tack för hjälpen!

Maria: Ni är oxå välkomna förbi!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress