Tadaaa!

Nu är väggar och tak klara i sovrummet och vi har flyttat in.


Det som är kvar är att måla fönsterkarmarna och lägga nytt golv. Men det får bli en annan dag.


En av mina allra käraste ägodelar har också kommit på plats. Den har jag hittat på en loppis i Varberg.
Sara

Så fint!!! Ser ut som hemma hos er... ;)

Bra jobbat, kram

Matilda Ek

Ser jättefint ut!!

Liza

Hej hej Anna! Vad fint ni får det, jag följer din blogg så det känns snästan som att jag har hjälpt till att flytta! Soliga vårhälsningar till er!

Anna

Liza: Roligt att du följer min blogg! Kan det vara nån Liza som jag känner?

shirin

vad fint ni får det! :)

Ingemar

Det är ju kanon och vilken lampa!!!

Louise

Oj vilken fin

Maria

Å, vad fint det blir! Det verkar ju helt fantastiskt med uteplats och allt! Kram

Kadri

ååh vad fint!! Visa mer bilder från det nya hemmet! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress