Bästa resmålet
För ett tag sen fick jag frågan vilket som är det bästa resmålet jag varit till.
Eftersom att jag är en hopplös resefantast tänkte jag att jag skulle tillägna frågan ett eget blogginlägg.

Jag har inte varit på så fantastiskt många platser men drömmer ofta om att besöka nya spännande länder.
För många år sedan hälsade jag på en kompis i USA. Jag var där i tre veckor och bodde hemma hos hennes familj. Sen dess har jag en obotlig längtan att åka tillbaka till USA och se mer av landet och stanna lite längre. Jag fascineras av att det är likt vårat eget land på ett vis men så totalt olikt på så många andra sätt. USA vinner därför i frågan vilket som är det bästa resmålet jag varit till.



Jag vill dock kora en annan vinnare i kategorin: Roligaste resan jag gjort.
För några år sen bilade jag och David runt lite i Europa. Vi var borta i fyra veckor och spenderade mest tid i Italien och Frankrike. De två sista veckorna reste vi tillsammans med Charlotte & Jonas.
Friheten att kunna åka var vi ville, när vi ville var otroligt skön.




Amalfikusten bore alla få uppleva. Så obeskrivligt vackert.


Mitt absolut favorit hotell på hela resan. Hotell Albatros i Briatico.








Vi åt den underbara Italienska glassen minst en gång om dagen från det att vi kom till Frankrike till att vi lämnade italien.

Sammanfattning
Bästa resmålet: USA
Bästa resan: Bila i Europa

Vilken är den bästa resan du har gjort?
Emilie

Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia Bolivia

rebecca

absolut kryssning i karibien! Annars är nog USA bästa resmål:)

Johanna

Än så länge så vinner USA :) men jag skulle vilja åka till Italien och skotland :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress