Underbara loppis

När jag kommer in på en riktigt mysig loppis händer nåt i mig. För det första vet jag inte var jag ska börja titta. Ögonen vidgas och det blir lätt att jag bara går hit o dit utan någon ordning på någonting. Jag måste samla mig lite och vara aningen mer strukturerad i mitt spanande.
Idag var jag på en sån loppis.


Jag tror till och med att jag blev lite skakig på händerna när jag hittade burkhyllan. Eller kanske var det när loppis-tanten tog fram en hel säck med flera burkar.


De här godingarna fick följa med hem idag. Planerar återbesök i morgon. Först en snabbvisit vid bankomaten. Bäst att vara förberedd.
Ingemar

Kul var var den loppisen är det gamla smedjan i Kärra eller ?

undrar Cicki

Ingemar

Kul var var den loppisen är det gamla smedjan i Kärra eller ?

undrar Cicki

Anna

Ingemar: Nej, inte i Kärra. Den ligger utanför Morup i nåt som heter Munkatorp.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress