Min dag hittills


          Idag har jag:

  • Snytit mig säkert 700 gånger. Minst.
  • Ätit mackor, gurkstavar och choklad i sängen.
  • Knaprat huvudvärkstabletter.
  • Letat efter fina saker på blocket.
  • Letat efter billiga resor till Thailand.
  • Hittat tokbillig resa till Thailand.
  • Varit väldigt sugen på att boka den togbilliga resan till Thailand.
  • Hoppats på att syster skulle vara anträffbar på FB så jag kunde berätta om den tokbilliga Thailandsresan.

         Tänker nu återgå till att äta choklad och drömma mig bort till värmen.

Shirin

åh, thailand lät kul! var hittade du de tokbilliga biljetterna???

Anna

Shirin: Med Qatar Airways, på flygresor.se

Sara

O inte förän nu är syster tillgänglig... suck... vi kan väl höras imorgon!? Låter så spännande! Krams!

Emilie

Snörvel...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress