Magasin Malva

Min svägerska och hennes systrar har tillsammans med min kära mor just öppnat en liten inredningsbutik. Första advent ska vi dit på julmarknad. Det ska bli så spännande att se hur allt ser ut nu när det är färdigt!
Här kan man kika in på deras hemsida.
smam

skoj.

Sara

Käraste Anna, lite knackigt m internet här, och minuterna tickar så snabbt när man själv bloggar.Men nu har jag smitit iväg till franska cafét m gratis WiFi, en stund för mig själv m gott fika o datortid... Jag har läst din blogg ordentligt och du ska veta att jag bli alldeles tårögd, det är så fint med alltihop, underbart det ni väntar på och din mage är så vacker!!!!! Saknar dig så, skulle vilja känna de där sparkarna jag med!

Måste också ge dig en eloge för ditt trogna kommenterande på vår blogg, blir så glad för varje gång du skrivit! Jag fortsätter hålla koll på er här även om jag inte kan kommentera så ofta =)

Många, många kramar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress