Ny favoritsysselsättning

Tänkte jag skulle lägga ut en (suddig) tjockisbild till syster. Lovade innan de åkte att jag skulle hålla henne uppdaterad på magen.



För övrigt har jag en ny favoritsysselsättning. Att ligga i soffan med handen på magen och känna på de små mjuka sprkarna. Det är verkligen helt ljuvligt ♥
Förra veckan höll jag på att komma för sent till jobbet för att jag inte kunde slita mig från mag-myset på morgonen. Nu har det börjat sparka även på dagarna när jag är uppe och rör mig. Förut var det bara när jag satt stilla eller låg ner. Varje gång jag får en lite puff där innifrån sprider sig ett leende på mina läppar. Det är inte riktigt meningen. Jag kan bara inte låta bli.

Kadri

Du är så fin!!!!

smäm

Hihi, visst är det mysigt? :) Fin du är.

Broder!

Du är så mysigt vacker i din mage :)

Ska bli kul att se vad den innehåller!

Anna

Tack kära bror!

Katariina

Så mysig du ser ut! :) Nu börjar det dyka upp bebisar i magar lite här och var. Kul! Ser fram emot att se bild på vad det är för en liten som du bär på där inne. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress