Att vara ute i extremt god tid

Igår kikade jag runt lite på blocket och hittade en superfin spjälsäng. Nu råkar det ju vara så att jag bara är i vecka 16 än så länge så vi behöver ingen spjälsäng på ett bra tag. Efter några meningslösa försök att övertala mig själv om att det är onödigt att köpa en säng redan nu så bestämde jag oss för att vi skulle köpa den.
Till Davids stora förtjusning befann sig sängen i Bålsta. Vi åkte dit. Väl där hade säljaren packat sängen full med bra saker som spjälsängsskydd, madrass, bäddmadrass, täcke, kudde, "gungfötter" m.m. Allt är jätte fräscht, sägen är kanonfin och jag är superglad!


Nu fattas bara en liten detalj. Nån som fyller ut den lilla minitröjan ♥
Shirin

vad mysigt! vet hur de e... vi köpte levis säng sådär tidigt oxå!

nu är det väl snart dags för ul oxå? det är häftigt!!!

gillar "...bestämde jag oss..."! :)

kram på er!

smäm

dom där resterande veckorna kommer nog gå fort. superfin säng :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress