Underbara höst

Ute har det blivit riktigt underbar höst. Tiden springer ifrån mig och jag hinner inte riktigt med att blogga. Eller ja, hinner kanske jag gör men jag orkar inte. Nog för att den första extrema gravid-tröttheten har lagt sig men fortfarande är det mest jobb, mat och sömn som tar upp min tid. Så mycket annat orkar jag inte med, inte i veckorna iaf.
Men det gör mig inte så mycket. Jag älskar att vara gravid och njuter av varje minut. Trötthet, illamående och konstant hunger gör mig egentligen ingenting när jag tänker efter . För jag ska bli mamma. Vad kan vara bättre än det?

För övrigt kan jag informera omvärlden om att kära systeryster har blivit Thailändare för de nästkommande fyra månaderna. Om man vill kan man läsa om familjens äventyr på bloggen. (Lösenord kan man få av mig om man frågar riktigt snällt).

Vi får väl se när jag lyckas få till nästa inlägg. Förhoppningsvis ska det inte dröja lika länge den här gången.
Den blivande farmorn

Vilken fin bild från Småland eller hur?

Mathilda

Hej hej.. Det är din kusindotter som skriver. Eller sysslingen till kommande ditt barn =P Kul att du ska bli mamma! Lite avis är jag. Ne nu ljög jag. Mycket avis menar jag! Jag skulle gärna vilja ha lösenordet till systers blogg..Maila gärna till [email protected]

Eva

Hörde rykten om ett litet tillskott i familjen...och nu såg jag det var officiellt på bloggen också. Galet stort. Massa grattis =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress