Besök på landet

Igår tog vi en sväng ut till Liljelyckarnas mysiga lilla hus.


De bjöd på fika i vårsolen. Väldigt trevligt och skönt att hitta på nåt i väntan på bebisen.
Fast i nuläget verkar det i och för sig som att omvärlden är mer stressad än vad jag är. Med tanke på alla sms, telefonsamtal m.m. som inkommer dagligen med frågor om huruvida det har kommit nån bebis än.
Det är lugnt, vi lovar att meddela när den kommer.
rebecca

haha, det är faktiskt stressande...man önskar den var ute så man kan svara alla det:)

Smäm

Vad mysigt :) min mamma ringde varje dag veckan innan och frågade om jag hade börja känna något. Mammor får men resten kan väl vänta in tills man berättar? ;)

Sommartjejen

det där slapp jag som tur var eftersom Viktor tittade ut 2 veckor före BF så jag förvånade alla istället. Men jag har förstått på andra som gått över tiden att det nästan är mer stressande med omvärldens frågor än ens egen väntan.

Men du får väl tänka att de bara är omtänksamma och vill dig väl med sina sms och samtal, de kanske tror du tycker det är jättehemskt att vänta!

STOR KRAM!!! och du - vad fint du hade gjort det vid korset.

Hanna - hon från Kåsta =)

Anna!Jag önskar dig all lycka till när det är dags!

Kraam

Liza

Du bloggar ju så flitigt nu så jag tänker att den dagen du inte skrivit 2 ggr så är det bebbe på G;)

Kram

Emilie

Snyggt! Nu tror alla att du föder barn! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress