I brist på annat
I väntan på bebis kom jag på att jag inte har visat en endaste bild från våran London tripp i höstas. Tänkte bjuda på det nu. Jag var ganska nygravid när vi var där och hade inte min vanliga energi till att flitigt använda kameran, därför är en del bilder tagna av David istället.


Vi åt frukost på ett mysigt café varje morgon.


Vi tittade på massa saker som man ska se...






Vi åkte till Notting Hill.


Där gick vi på loppis.


Och åt Fish & Chips på ett mysigt ställe.


Vi strosade runt i Hyde park.


Och försökte lista ut vad olika saker var.


Vi träffade många söta ekorrar där.


Vi köpte julgranspynt på Harrods.


Och gick på super mysigt och gott afternoon tea.




Sista kvällen gick vi på musikal och såg We will rock you.

Trots att gravid-jag var en smula utmattat blev det en toppen helg och vi hade det super mysigt!
Sara

Måste säga att jag gillar fish & chipsstället alldeles extra mycket, det ser verkligen urmysigt ut ;)
(i min reselängtan var jag tvungen att göra en liten återblick i dina inlägg) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress