En höstig dag

Idag har det varit höstigt i Uppsala. Det stoppade dock inte David och Ville som tyckte att vi skulle åka och bada. Så det gjorde vi (och med vi så menar jag dom). Själv skulle jag aldrig i min vildaste fantasi få för mig att bada när det är kallt i luften.

Jag och Levi höll oss istället på stranden och tittade på när galningarna hoppade i det inte så varma vattnet.


Jag tyckte istället att det var typiskt te drickar väder så efter galenskaperna i vattnet åkte vi in till stan och satte oss på ett café.


Levi trivdes bra i sin knasiga pappas knä.


En fin start på hösten.
Sara

Ja visst är det svårt att inte få höstvibbar såna här dagar... men det är härligt på nåt lite vemodigt sätt tycker jag. Te var en betydligt bättre idé än bad i kylan, det håller jag med om =) Krams

Anna

Precis så tycker jag också..härligt på ett lite vemodigt sätt =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress