Jag tror jag är kär


Vi har länge tänkt att vi ska ta en egen bild och förstora upp på canvas och ha som tavla i vardagsrummet. Jag tycker det är så mycket roligare att ha egentagna bilder på väggarna än nåt från Ikea som finns i vart och vartannat hem... Nu råkade jag dock hitta den här underbara tavlan på just Ikea när jag var där idag och har förälskat mig totalt... Rackarns!

smäm

Haha, rackarns då! :) Jättefin.

Sara

Finfin tavla, ser ut som en som även mannen i huset skulle kunna uppskatta... man tänker liksom på honom o hans brädare när man ser den =)

Anna

Hihi, precis, hans brädare =)

Anonym

Finfin tavla, ser ut som om även mannen i huset skulle kunna uppskatta den... man tänker liksom på honom o hans brädare när man ser den =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress