Tristess och längtan efter sol
Det kan lätt bli en smula långtråkigt när man inte är helt pigg. Blir lixom mest att sitta och slöa i soffan. Något som dock bidrar lite extra till tristessen just för tillfället är att David fått för sig att det är väldigt underhållande att spela nåt slags tråk-PS3 spel.


Foto: kryssning.net

Jag har flytt fältet och tagit med mig en bit chokladtårta, datorn och reslusten in i sovrummet. Krypit ner under täcket och ligger nu här och drömmer mig bort till varmare platser.
Sen vi började kolla på Hawaii five-0 har jag av någon outgrundlig anledning blivit mer och mer sugen på att åka till Hawaii.


Foto: rent.com

Eller det som alltid har varit en av mina resedrömmar. Att hyra en lägenhet nån stans i USA. Här vore tex inte helt fel. Ungefär 500 meter från stranden i Santa Cruz, CA. Det skulle jag kunna tänka mig att leva med i några månader. 

Smäm

Haha, stackare som får dras med Hawaii 5-0 ;) dän tvingar ju mig att se alla avsnitt. Fast jag diggar det nog lite i smyg. Längtar också efter sol.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress