Överraskningar
När jag kom hem från jobbet igår väntade två överraskningar på mig.


Den första var från svärmor som hade läst mina tankar (eller möjligtvis mitt blogginlägg) och köpt rosa kuddar till mig.


Den andra var att fotöljen som vi beställde i november äntligen hade kommit. Den hade till och med hittat in i vardagsrummet, med viss hjälp från Världens bästa.


Jag har även fixat lite vår i köket med hjälp av fin, fina tulpaner. De luktar vår!
smäm

Måste också fixa vår. Har iaf slängt ut julen (nästan allt iaf). Hade suttit fint med en bukett tulpaner.



Jättefina kuddar och fin fåtölj.

Sara

Underbart!!!!! Krams

Cicki

Oh så fint det blev, fåtöljen ser härlig ut! Behövs det mer kuddar så har jag sett några fina med rosor på!!!!!!!!!!

Anonym

MMMMM me like! Rosa, very chict! Och en riktigt najs fåtölj ser det där ut att vara också! Hoppas ni mår bra, alla tre:)

Kadri

Vad fint och vårfräscht! Alltid kul med rosa överraskningar! :) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress