Året som gått
Jag tänkte oxå hänga på trenden och göra ett inlägg om året som varit. Håll till godo.

Januari


Vi firade in det nya året i Trysil.


Och köpte våran lägenhet.

Februari


Vi firade en fantastiskt mysig Alla Hjärtans dag.


Och gick på ett-års kalas hos Alfred.

Mars

   
Vi firade påsk och mammas födelsedag.


Och välkomnade våren!

April


Vi flyttade.


Renoverade.


Och grillade väldigt mycket.

Maj


Jag planterade godsaker i min mini trädgård.

 
Firade Annas 25 års dag och njöt av att sommaren var på väg.

Juni


Vi firade en härlig midsommarhelg i Varberg.


Och jag tog körkort.

Juli


Vi firade fyra år som gifta.


Och spenderade mycket tid i Varberg. Vissa av oss på vindsurfingbrädan och andra av oss i solstolen.

Augusti


Vi åkte på familjesemester till öland och trots att det inte var bekräftat så var jag här ganska övertygad om att jag var gravid.

September


Jag fyllde 25 och vi åkte till London.


Och så var vi på Lisa & Johans bröllop.

Oktober


Det blev riktigt offentligt att vi ska bli fler i familjen, första sparkarna från magen kom och vi köpte spjälsäng.


Vi sa Hej då till familjen som spenderar vintern i Thailand och skypade lite med dem.

November

Vi var på ultraljud och fick se den lilla i magen för första gången.


Och vi åkte på julmarknad i fina Magasin Malva.

December


Jag fick mitt extremt efterlängtade badkar!


Och vi firade en väldigt mysig julafton i Kåsta.

Hej o hå för världens längsta inlägg...
smäm

Inget dåligt år :D

Sara

Verkar ha varit ett väldigt fint år, hoppas detta blir minst lika bra!!! Krams

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress