Helgens inköp

I går tog vi en sväng till Stockholm. På hemvägen tittade vi in på Kista galleria. Det var ett tag sen jag gick i affärer och hej va mycket fina vårkläder det finns! Hittade en jacka som jag inte kunde låta bli att köpa, trots att jag givetvis inte kan ha den just nu. Magen är lite ivägen om vi säger så. Men eftersom att det inte är så väldigt länge kvar tills tjockismagen är borta fick jackan följa med hem i alla fall.


Bebisen fick oxå lite småsaker. Strumpor och mössor.
smäm

Man blir lätt shoppingsugen så fort man är ute på stan. Man har ju sina gravidkläder som man börjar bli lätt trött på. Förstår att du köpte jackan :)

Emilie

ÅÅÅÅÅ va jag blev shoppingsugen nu! Får snabba mig att kämpa bort extrakilona sen får det bli en rejäl runda!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress