Ska det va så svårt?

Jag vill ha en sån här barnstol från Ikea. Ett litet problem bara. Jag vill ha en vit. Jag är inte det minsta sugen på att köpa en och måla själv så därför kollar jag på Blocket lite nu och då för att se om det inte är någon annan som redan har målat om en och vill sälja den till mig. Det verkar vara lite svårt att få tag på dock... Tur att det är ett tag kvar tills våran bebis kommer sitta i barnstol.
Sommartjejen

Ett litet tips är att satsa på en tripp trapp stol istället (finns i vitt) de är smidiga och går att ha långt upp i åldrarna (men även när de är bebisar om man sätter en bygel i stolen).

Dessutom slipper man de där utstående benen som är på den barnstol som du har bild på - vet inte hur många gånger jag slagit i fötterna i de utstående benen när man gått förbi en sån stol. =)

Lovar att du kommer göra detsamma!!!

KRAM!!!

Sara

Köp o lämna in på lackering, säkert värt varenda krona att slippa måla själv! Somris har rätt om benen, men jag vet hur du tänker -stolen är ju så fiiin =) Kram på er båda =)

Anna Svalander

Tack för tipset! Men som Sara säger: den är ju sååå fin! =) Ska kolla vad det kostar att lämna den på lackning.

Liza

Gå in på www.vattenskida.blogg.se gå till Augusti 2009 och kolla ungefär på mitten på sidan=superfin vit barnstol!!!Håller med Sommartjejen ovan, man blir galen av att snubbla på bakbenen till IKEA-stolen kan jag meddela med servitris-erfarenhet:)

Liza

Gå in på vattenskida.blogg.se och gå till Augusti 2009 på mitten av sidan finns en jättefin vit barnstol som mina vänner har! Håller med sommartjejen här ovan om IKEA-stolens ben=snubbelfaktor nr1. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress