Skötväska

Jag köpte en skötväska på Blocket här om dagen. David kan ha uttryckt att han inte tyckte den var speciellt maskulin. Han kommer ju trots allt använda den han oxå. Mitt svar blev att den i alla fall måste vara bättre än den jag tänkte köpa först. En knallrosa med gröna, blåa, lila och gula mönster på. Jag tror han höll med.
Sara

Vilket bra svar, det måste David verkligen vara jättenöjd med ;) Och en väldigt sngg väska för övrigt! Kram

Sommartjejen

Hej!

Kikar in här efter att ha hittat din länk inne hos din storasyster. Vet inte om du minns mig, var med i samma gäng som din storasyster och bodde även ett år ihop med henne i sthlm. Jag minns iallafall dig! =)

Stort grattis till din lilla bebis i magen.



OJ vilken snygg skötväska!! Och jättefina skor. Vad fick du ge för dem?

Är det billigt att köpa på Tradera även nya saker eller hur ligger priserna?

KRAM!!

Emilie

Nice! Är det färdigt för bebisen nu?

Anna Svalander

Sommartjejen: Visst minns jag dig =) Kul att du tittade in här! Jag betalade 322kr för skorna + 60kr i frakt. Så smidigt att få skorna hemskickade, speciellt när man har en tjockismage och inte vill ge sig ut och leta skor =)



Emilie: Ja det allra mesta är klart nu. Välkommen bebis!

Eva

Fin väska!

Junitjej

Så fin skötväska!

Smäm

Måste också vitta en fin väska :)



Visst är det sååå skönt med sista arbetsveckan? Har längtat :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress