Det här är Levi

Hej, jag heter Levi!

Jag tycker om blanka saker. Som vattenkranar och dörrhandtag till exempel.
Jag älskar att dricka vatten ur mamma och pappas glas.
Jag är nästan alltid glad och skrattar mycket när mamma och pappa busar med mig.


Jag tycker det är konstigt när mamma ger mig nåt annat än mjölk att äta.
Jag är ganska lättskrämd, speciellt när jag är trött.
Jag är bra på att somna själv i min säng men det jag gillar bäst är när mamma ligger bredvid med ansiktet mot mitt. Tätt, tätt intill. Då somnar jag allra bäst.


Jag har några olika leksaksbilar men den röda är min favorit.
Jag kan säga mamamama och papapapa och när jag är ledesn får jag ibland fram ett riktigt Ma-ma.
Jag älskar att vara utomhus. Så fort jag kommer ut blir jag knäpptyst och tittar med spänning på allt runtomkring.


När jag äter mat ur flaskan vill jag ha nånting att hålla i och titta på. En sked, en napp, mammas hår eller näsa till exempel.
Jag är bra på att sova länge på natten och väcker alltid mamma med ett leende på morgonen och kanske ibland med att jag drar henne lite i håret.


Jag är nyfiken och tycker att allt runt omkring mig ser spännande ut och jag vill gärna smaka på allt jag ser.
Min gåstol tycker jag mycket om och jag är bra på att springa runt med den.
Jag ger ofta mamma och pappa stora, blöta, långa pussar.

//Levi
Smäm

Fantastiskt! <3

Smäm

Fantastiskt! <3

Matilda

Vilken goding han är! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress