En födelsedashelg

I helgen åkte vi till Kåsta för att fira min pappa som har fyllt år. Vi började direkt med festligheterna och Algot och Malte gjorde tårtan riktigt fin.


På lördagen kom resten av kusinera.


Jag och underbara Elvira myste mycket.


Lite senare på dagen gick vi ut.

 
Algot och Malte hade med sig sin fyrhjuling som blev väldigt omtyckt.


Wilmer körde själv så klart.


Morbror Micke visade Alfred hur man kör.

 
Även de minsta fick prova lite.

 
Sen gick Alfred, jag, Levi och mormor på promenad. Vi följde de spännande hästspåren.


På kvällen bjöd kockarna David och Wilmer på supergod pizza.


Levi passade på att spela lite piano med sin fina mormor innan vi åkte hem.
Det blev en väldigt härlig helg.
Sara

Åh vad bra, du fick ju med allt, så nu behöver jag inte göra något blogginlägg själv... vilket fö skulle bli lite trist utan bilder ;) Tack för en fin lördag, kram

Liza

Åh vilken myshelg! Jag fick tårar i ögonen när jag såg Gunnel vid pianot, minns när hon spelade och även när vi sjöng i missionshuset i Nästorp.

Anna

Liza: Ååh...vilka fina minnen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress