En helg med Alfred

Vi har den stora äran att få ha Alfred till gudson. I helgen bjöd vi in honom till att sova över och åka till badhuset.


I badhuset hade vi mycket skoj och när vi kom hem var det snart dags för mys med lördagsgodis och film i soffan.


Nästa dag var det bus och lek som stod på schemat.


Vi åt clementin och Alfred var så snäll och bjöd bilarna.


Alfred har varit så ljuvlig och vi har fått höra "jag tycker om dig" och "du är min kompis" flera gånger. I badhuset fick jag till och med en puss och de underbara orden "jag älskar dig" kom ut från den lilla söta munnen.
När jag sen på kvällen låg hos honom i sängen när han skulle sova vände han sig mot mig precis innan han somnade och halvt i sömnen viskade han "jag tycker om dig".

Vi tycker om dig också Alfred. Puss på dig!
Sommartjejen

åååå gullunge!!!

Sara

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Sara

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress