Busungar på besök

Idag har de här härliga busungarna varit här och hälsat på. Oj vad vi ha lekt!







 




Våran lilla sötnos var oxå med så klart. Vi har haft en jätte mysig dag med hela familjen Palm men på nåt konstigt vis var det visst bara barnen som fastnade på bild.
Mirabell

Det blir 20 stycken stora!



=)

Sara

Oj vad många inlägg jag missat på nåt vis... el kom kanske alla på en gång som mina brukar göra ;)

Fint iallafall, o jag tycker nog man kan redigera om man har lust, en annan form av konstnärlighet bara -väl!? Men själv tycker jag det tar tillräckligt mycket tid med alla bilder ändå, inte en chans att jag skulle hinna styla till dem, fast det skulle vara kul att prova!

Krams

Anna

Sara: Nej det är ju det jag inser oxå...kul ar det men det tar ju massa tid att fixa med bilderna =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress