Levis favoritbok

Levi har en låda med böcker i sitt rum. Varje gång vi tittar i den sträcker han sig efter den rosa gamla Pelle Svanslös boken som är sparad sen jag var liten. Vi tar upp den ur lådan och läser i den. Levi älskar att titta i böcker. Han blir alldeles vild och flaxar med armarna och slår på bilderna. Men när man läser just den här boken vill han helst av allt äta upp den. Jag antar att den smakar speciellt gott.
Tumba

Typiskt Uppsalabor att gilla Pelle... =)

smäm

Den hade jag också när jag var liten. Älskade Pelle-böckerna. Roligt, Alfie älskar nämligen också allt som är rosa! Speciellt mina innetofflor. Nomnomnom!

Liza

Åh, det finns hopp. Jag sa ett citat ur Pelle Svanslös till mina brorsöner och de tittade mkt konstigt på mig och frågade vad det var??? Bah! Det är ju en del av mitt kulturarv:D

Anna

vilken sötsak :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress