En Alla hjärtans tårta

Idag har vi haft finbesök av mina föräldrar och min moster och morbror. Jag såg tillfället och passade på att öva mina tårtskaparkunskaper. Eftersom att det snart är Alla hjärtans dag fick det bli en tårta med det temat.




Det blev lite tajt om tid så den blev inte riktigt som jag ville. Jag hade tex tänkt ha ett pärlband runt om längst ner oxå. Men men...god blev den i alla fall.
Charlotte

Vad fina tårtor du gör. Själv blev jag rätt missnöjd med min egen. Så svårt att jobba med sugerpasten. Den va superhård men ändå kladdig. Ska pröva ditt recept nästa gång. Gör du egna tårtbottnar? Superkul att läsa om dina tårtor :)

Anna

Charlotte: Jag tyckte din uggla blev jätte häftig!

Min sugarpaste blev inte heller bra den här gången. Den föll bara isär. Fick panik köpa den som fanns på Ica. Visade sig funka jätte bra. Den här gången gjorde jag egna bottnar.

Sara

Nu blir jag nyfiken... föräldrarna förstår jag ju vilka det är, men vilken moster o morbror??? Så kul, vilka det än var! :)

Farmor

Oh vad fin den blev!

Anna

Sara: Lilian o Tore är oxå med =)

smäm

Du är ju bara så grym. Skitfin tårta!

Sommartjejen

Fru Svalander, får jag länka till din blogg ifrån min blogg någon dag och visa dina fantastiska tårtor!? De är ju sååååå fina!!!!!

Du kan svara inne hos mig så jag inte missar ditt svar.

www.sommartjejen.blogg.se

[email protected] (om du glömt lösenordet eller om nån annan är intresserad av att få det)

❤❤❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress