En ny hobby?
OJ. De senaste dagarna har jag suttit fastklistrad vid datorn så fort jag fått en chans. Det började med att jag googlade "tårtor" för att se om jag skulle kunna hitta nåt kul att baka till Levis 1 års kalas (Ja jag vet att det är väldigt långt kvar).
Jag kan nu konstatera att det finns helt galet duktiga människor som gör fantastiska tårtor. Inte minst till barnkalas. Och jag hade ingen aning om hur mycket roliga grejor det finns som man kan använda sig av för att göra riktigt fina tårtor och dekorationer. Sidor som Kakburken och Strössen och annat har fått mängder av besök av mig de senaste dygnen.





 
Bilderna kommer ifrån Johannas tårtor som är väl värt ett besök om man tycker sånt här är roligt.

Åh som jag önskar att jag kunde lära mig det här! Men...det är ju flera månader till Levi fyller år och så gör han ju lixom det bara en gång om året. Hur ska jag kunna lära mig och få träna på tårtfixande om jag bara har chansen en gång om året?!?
Anna

De är ju så söta så man inte vill äta upp dem!!:)

smäm

Den mittersta hade likadana vimplar som Em hade gjort till Alidas tårta. Väldigt fint, tycker jag :)

Anonym

Om du inte får till det själv så måste ja tipsa om julias underbara tårtor ; Bloggcakequeen.worldpress.com. Jag har beställt ett antal av dom tårtorna som finns på bloggen ;) både Superfina & galet snygga!! Men massa lycka till!!

Carola - Mycakes

Det är alltid roligt att se nya som upptäcker tårtdekoration.. Jätte kul.. och du har ju börjat bra.. jätte fin tårta du gjort.. Lycka till nu och välkommen i gänget ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress