The making of the cake

Idag fixade jag ihop tårtan. Först spacklade jag den med grädde.


Sen kavlade jag ut sugarpasten och placerade den på tårtan.


Jag skar bort kanterna med en pizzaskärare.


Och fixade till nederkanten.


Till slut fick dekorationerna komma på plats. Från början var det tänkt att det skulle bli en "Grattis till examen" tårta eftersom vi var bjudna på examensfest ikväll men nu blev det så tokigt att min nyexaminerade vän blev sjuk lagom till sin fest så istället fick det bli en "Krya på dig" tårta.


Den mint gröna test-grodan från igår kväll fick följa med på tårtan.
Det var första gången jag gjorde en klädd tårta men absolut inte den sista. Det här var sjukt kul och jag vill verkligen lära mig mer! Nästa gång blir der dock en högre tårta.
Farmor

Va fin den blev ser god ut också hoppas vi smakar någon gång!

Kicki

Första gången?!! Du är ju en naturbegåvning! ^^

Liza

Vilken fin!!!!Talangen har du!

Sommartjejen

Men ååååå vad fin, vill också prova!!

Hur gör man sugerpaste??

Och hur gör du så fina bokstäver!!???

Berätta mer!!!!!

KRAAAAAAAAAAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress