Till barnrummet - Lite påfyllning
Jag fyller på lite här för det kan hända att jag har hittat fler fina saker...


Efter nyår blir jag alltid sugen på att göra om och köpa nytt. I år står Levis rum högt på listan.
De här fina förvaringslådorna vill jag ha. Det är ett set om tre, i olika storlekar.

Hittade även de här förvaringslådorna med stjärnor som jag tycker mycket om. Alla lådorna är från jollyroom.se


Den första av de svarta lådorna passar att ha i Ikeas hylla Expidit  som står högt på önskelistan till Levis rum.


Roliga träkuber. Även de från Jollyroom.


Stolar liknande de här från Lännamobler, fast i mini modell så klart, vill jag ha.


Och det här tyget, som finns hos Syster Lycklig, att göra en tavla av.


Bild: myretrobaby.com

Sen tror jag att Levi gärna vill ha en tok snygg gul taxibil oxå.
Och massa mer så klart...
smäm

Älskar den lilla taxin. Har sett den i svart på någon blogg (minns inte vilken). Dom är så sjukt fina :)

Sara

Känner igen den där känslan... det kliar i fingrarna att få göra nytt, nytt, nytt, nytt, fixa och dona. Här ska t.ex. byggas badrumsskåp ikväll! :) Fina grejer du har hittat! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress