Tårtor till Davids jobb

De senaste dagarna har jag fixat med två tårtor till Davids jobb. På nån av alla de miljarder tårtbloggar som finns har jag sett en Kakmonstret tårta och tänkt att en sån måste jag helt enkelt göra nån gång. Så en Kakmonster tårta fick det blir.


Han har förståss tjuvätit på några av kakorna.


Vindögd och glad är han, med en halväten kaka i handen.


Den andra tårtan var lixom mer bara en utfyllnads tårta för att det skulle räcka till alla. Och för att jag skulle få testa två olika fyllningar. Det fick bli en super enkel tårta med företagsloggan på.


Den här veckan blir det myckte tårtfix. Har fått beställning på tre tårtor till i helgen plus att jag ska göra en till min kära mor som har fyllt år.
Som sagt, väldigt roligt och väldigt intensivt!
smäm

FY VAD SNYGG kakmonstret var! :D:D:D

Farmor

Underbart kakmonster och hörde att de var impade på YIT.

Nu har jag fixat 5 tårtkartonger till dig i alla fall 5:- st inte 18:- som de i bunt!

Rebecca

DU ÄR JU HELT GRYM!

Natalia

Vilken härlig kakmonster-tårta!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress