De sista dagarna
De sista dagarna av resan flöt på på och vi han så klart med ännu mer sol och bad. En eftermiddag tog vi en sista tur in till Santa Maria för att äta glass och handla lite fina saker.
 
Vi försökte ta en familjebild vid havet. Gick väl sådär.
 
Passade på att ta med kamernan till restaurangen en kväll.
 
 
 
Sista dagen hittade jag en solterass högt uppe på poolrestauranges tak. Där var utsikten finfin.
 
En blomma blev oxå förevigad.
 
Sen var det snart dags att åka hem. Planet var försenat så vi fick vänta en stund på flygplatsen.
 
Vi roade oss med att titta på flygplatsens skylltar och tänkte att det var tur att vi inte tagit med nån handgranateller så.
 
Sen väntade vi lite till. Fast på ett annat ställe, innan vi tillslut fick komma ombord på planet.
Flygresan hem gick oxå väldigt bra. Vi flög på kvällen och höll Levi vaken fram till mellanlandningen i Las Palmas. Efter det slocknade han i mitt knä och sov de resterande fem timmarna tills det var dags att landa i Sverige. Kanske inte världens bekvämaste flygning för mig eftersom att jag hade ett sovande litet element i knät men det är lixom smällar jag gärna tar.
 
Allt som allt är vi väldigt nöjda med resan och kan mycket väl tänka oss att åka till baka till Kap Verde.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress