Herrgårdshelg på Krusenberg
Igår gav vi oss ut i vintervärlden för att åka till Krusenbergs Herrgård.
 
Vi skulle dit med Davids jobb, på julbord och övernattning.
 
När vi hade hittat vårt rum mötte vi upp de andra för fika i en av de mysiga flyglarna.
 
Jag hade bokat en massage så när de andra spelade biljard och grejer uppehöll jag mig på Krusenbergs Spa.
 
När jag kom tillbaka till rummet väntade frukt och chokladpraliner på mig.
Sen var det snart dags för ett fantastiskt julbord och ett möjligen ännu mer fantastiskt dessert och godisbord.
 
Nästa morgon var vi aningen trötta för hjälp vad vi inte är vana vid att vara vakna sent.
Det gjorde dock inte så mycket för då väntade en underbar frukostbuffé. Eftersom frukost verkligen är min grej var nog det höjdpunkten för mig den här helgen. Ja, det och massagen då.
Liza

Vad fint det ser ut, lyxigt att få åka bort och bo, speciellt frulle-buffé:)

Anna

Eller hur!? Kändes väldigt lyxigt att få följa med :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress