Min skatt
En av Levis favoritlekar just nu är att leksakerna ramlar och slår sig och att en annan leksak tröstar. På bilden har både Levi och duplobrandmannen "ramlat och slagit sig" och Levi gråter sin allra mest tillgjorda gråt.
Den andra favoritleken är att leksakerna har bajsat och behöver ny blöja. Det började med dockorna men nu mera kan det vara både djur och bilar som behöver bytas på.
 
Min lilla, lilla kille blir bara större och större. Sedan vi fick Levi märker man hur fort tiden går. Låter så klart som en klyscha men det är verkligen så. Jag kan inte på något vis förstå att bebisen som låg i min mage alldeles nyss nu springer omkring och leker och fantiserar och är världens busigaste lilla kille.
 
Idag är för övrigt en stor dag. Levi ska sova borta, utan oss, för första gången. Han kommer säkerligen klara det alldeles galant och kommer väl mest bara njuta av att få mysa med sin farmor och farfar. Men jag då! Hur ska jag klara mig? Vi skulle provat det här för några månader sen men jag klarade inte av att släppa iväg honom. Vi får väl se hur det går den här gången. Om mamma-hjärtat klarar av det...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress