På väg hem!
Eftersom vår lägenhet låg väldigt centralt och det bara tog fem minuter att gå in till Union Square så hann vi med lite sista minuten shopping på förmiddagen innan det var dags att åka ut till flygplatsen.
Så vi strosade runt i centrum och jag njöt till fullo av att känna solen värma innan det bar av hem mot höst Sverige igen.
Väl på flygplanet gör man ju lixom det bästa för att tiden ska gå så fort som möjligt. Jag tittade på några filmer och sov sen ganska mycket.
 
Vi mellanlandade i Köpenhamn och den där sista timmen på flyget därifrån till Arlanda gick fort, fast ändå så långsamt... Då ville jag verkligen bara vara hemma hos min älskade killar! Jag försökte fördriva tiden med att fota mina nymanikyrerade naglar.
 
Och med att läsa bok...och med att fota moln...och dricka vatten...och....
 
Men så äntligen landade vi och jag fick krama och pussa och gosa och mysa och prata med mina älsklingar igen. Som jag hade längtat! Och missförstå mig inte nu för den här resan var verkligen helt fantastisk! Makalöst rolig, härlig, spännande och allt sånt. Och det hade så klart blivit en helt annan resa om jag hade gjort den tillsammans med David och Levi. Men hur fantastiskt den här resan än var så var det ändå konstigt att inte ha dem där. Hälften av mig saknades lixom ♥
Junitjej

Man blir sugen på att resa när man ser bilderna. Vilka fina naglar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress