En liten i magen ♥
De flesta kanske redan hört vår nyhet efter att vi la ut en film där Levi ivrigt berättar att han ska bli storebror ♥
Min plan var att lägga ut den även här men det gick inget vidare så jag bjuder på en mage istället.
I slutet av september förväntar vi oss att den lilla ska komma och man kan väl säga att magen kom betydligt mycket fortare den här gången än med Levi.
Jag mår inte heller som förra gången. Visst mådde jag lite illa med Levi men klarade det lixom bra genom att tugga tuggummi. Den här gången äter jag illamåendetabletter och kämpar mig ändå igenom kvällarna. För den här gången är det då jag mår som värst. Men vad gör det? Jag är så innerligt glad och tacksam för att vi ska bli fyra i den här familjen. Spännande, minst sagt!
 
Smäm

Såå roligt! Hoppas illamåendet vänder snart.

Sara

Fina magen!!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress