En weekendresa vore inte helt fel...
Idag är jag ledig eftersom jag fortfarande är sjukskriven på 50%. Har jobbat tre dagar den här veckan också och idag är jag åter igen trött och när jag blir trött kommer snurret smygande igen. Segt virus att bli av med det där verkar det som. Är dock vansinnigt trött på det!
Satte mig för att kolla tågpriser ner till Varberg då jag ska dit om ett tag med släktens alla damer för att göra vårfint i stugan. Det är svindyrt med tåg. Visste ni det? Jag har nog inte åkt tåg på ett bra tag insåg jag när jag istället kollade upp flygpriser och det var nåt vansinnigt mycket billigare. När hände det?
 
Det är ju bara det att när jag råkar titta in på en flygbolagssida så är det lixom omöjligt att stanna vid att söka biljetter mellan Stockholm-Göteborg. Min sökning slutade inte i Göteborg om vi säger så. Nu sitter jag istället här och drömmer om en weekend till sol och vårvärme. Kanske dock inte bästa tillfället att be om ledigt från jobbet efter en dryg månads sjukskrivning...?
För tillfället får jag nog nöja mig med att krypa ner under filten i soffan, äta några kakor och titta på den obligatoriska "måste ses minst en gång varje vår filmen". Amelié från Montmartre så klart. Fast då är det väl kört gissar jag. Då blir jag bara tvungen att boka den där weekendresan sen.
 
smäm

Låter jättemysigt. Vill också boka resa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress