Låskillen
Igår åkte vi iväg en sväng till 4-H gården för att träffa lite djur och så. Det här var dock ungefär det enda djuret Levi tittade på.
 
Sen var det visst andra saker som var mycket mer spännande. Nämligen låsanordningar. Lås, dörrar, luckor och lite andra spännande saker som han hittade. Men djuren, de var verkligen sekundära för herrn.
 
När vi behövde åka därifrån lite tvärt så blev han ledsen för att vi inte hunnit "gå in i den där dörren där borta". Inte för att vi inte hann titta på fler djur.
 
"Oooo...Kolla mamma!"
 
 
 
 
 
"När jag blir stor ska jag jobba på den här 4-H gården"
Levi ska för tillfället bli väldigt mycket saker när han blir stor och jobba på väldigt många olika platser. Fantastiskt tycker jag och mitt svar blir alltid att han kan bli precis vad han vill. Idag frågade han om man kan bli jultomte när man blir stor. Minns inte riktigt vad jag svarade på det men det slutade i alla fall med att han ska bli det också.
Sara

Haha! Det blir verkligen inta alltid som man tänkt sig :)

Alice

åh vad söt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress