Levis första tårta
För ett tag sen fyllde Levis farfar år och det skulle vi fira med tårta. Levi tyckte absolut att vi behövde ha nån slags figur på den så jag satte igång med att göra en tyngdlyftare. Det tyckte vi passade bra till farfar.
 
Jag provade att ha Levi med mig när jag modellerade figuren och det gick så väldigt, väldigt bra! Han tyckte det var hur kul som helst och vips så hade han också fixat till lite tyngder.
 
Självklart ville han göra en egen gubbe också och han klarade det galant! Jag hjälpte honom med att visa var han skulle dela klumparna för att få det att se ut som armar och ben. Annars klarade han sig så bra själv. Han lyckades till och med rita ut ögon, näsa, mun med ätbar färg.
 
Han var något överlycklig när vi satte på gubben på den lilla tårtan som han bakat själv.
 
Och här är den då, Levis första tårta!
Tänk så ofattbart stolt man kan vara över sitt barn. Löjligt stolt faktiskt.
Sara

Vilken talang, han har det helt klart i generna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress