Våran stora lilla kille
Jag satt just och kollade igenom lite gamla resebilder och insåg hur väldigt liten Levi var när vi var på Kap Verde. Jag som tyckte att han var så stor då. Och det var han ju på ett sätt. Så klok och smart, finurlig och busig. Han pratade mycket och det gick att resonera med honom. Men kära nån va liten han ändå var, inser jag nu! Han kommer dock ihåg mycket från den resan och vi pratar ofta om Kap Verde.
Våran lilla kille har blivit så stor sen Wilma kom. Men antagligen kommer jag väl titta tillbaka på bilder från den här tiden, om ett tag, och tänka samma sak då "Oj va liten Levi var när Wilma var nyfödd..."
Sara

Jo, jag kan säga att du med största sannolikhet kommer att sitta om några år och tycka att din treåring var sååå liten :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress