Fyra veckor
I måndags var det fyra veckor sedan Wilma kom. Fyra veckor! Hur gick det till? Om jag tyckte att tiden gck fort när Levi var bebis så är det inget mot vad den gör nu. Tiden flyger lixom iväg på ett helt annat sätt när man samtidigt har en treåring att ta hand om.
Denna ljuvliga lilla varelse är i alla fall helt fantastisk. Idag har hon bjudit på de första riktiga leendena och hjärtat smälter så klart omgående. För att uppdatera lika duktigt som jag gjorde när Levi var bebis (vilket jag verkligen borde ta mig i kragen och bli bättre på) så väger on nu 4060g och är 54cm lång. Hon är fortfarande oftast nöjd och glad. Hon tycker om att sitta i babysittern och titta och lyssna på vad jag och Levi gör. Fast inte för länge. Man vill ju va med och leka också.
 
 
 
Och så här såg för övrigt hela bilden ut innan jag zoomade in på Wilma. Den älskade storebroren var så klart också med på bild. I pyjamas och allt.
Sara

Men åh så ljuvliga båda två där på fårskinnsfällen! Och nog är det sant, man förstår inte hur fort tiden går förrän man ser det på sina barn.... Tacknför prat idag, kram <3

Maria

Ljuvliga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress