Våran Wilma ♥
Nu har hon varit hos oss i två veckor, våran Wilma. När hon föddes vägde hon 3490g och var 51cm lång.
Första veckan sov hon nästan dygnet runt med undantag för några så femminuters matpauser. Trots det hade hon ändå gått upp i vikt på återbesöket. Nu har hon börjat vara vaken lite längre stunder och är oftast väldigt nöjd med livet.
 
 
 
Och så har vi ju storebror då. Världens finaste och duktigaste storebror. Första natten hemma med Wilma tyckte han det var väldigt spännande och vaknade när hon skulle äta och ville vara med och hjälpa till. "Jag kan hjälpa dig mamma", "Jag kan vakta bebisen". Redan andra natten sov han dock igenom matningarna.
 
Här om kvällen när jag la Levi sa han "Jag har nåt jag vill säga till Wilma". Jag gick och hämtade henne och mammahjärtat sprack nästan när jag hörde hans lilla mun säga "Wilma jag äääälskar dig", för första gången.
Kanske är det inte alltid jätte lätt att ha blivit storebror när rutiner och annat man är van vid plötsligt inte ser likadant ut som det brukar. Men trots det går det väldigt bra och jag älskar att se dem tillsammans. Våra älskade barn ♥
 
Sara

Åh så fint!!! Förstår att mammahjärtat spricker av att hör sånt, mina mostertårar rinner nämligen också när jag läser <3<3

Liza

Åh så underbart!! Alltså det rycker redan i äggstockarna efter ett syskon till Leo, känner mig girig:-P

smäm

Så fantastiskt! :) Mysiga dagar.

sommartjejen

Ååå hon är så söt!! Och när man ser de där små fossingarna blir jag så sugen på en till så det inte är klokt. =)
Och storebror är ju så gullig han med och så fin mot henne. Vilken lycka Anna!
Är så glad för er skull.
Stor grattis kram igen!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress