En helt vanlig dag
Idag har vi haft en så väldigt bra dag. Vi har verkligen inte gjort något speciellt men det är just såna här dagar som gör mig så lycklig. Levi har varit på stålande humör. Vi hade en lugn förmiddag här hemma med mysig frukost och mycket lek tillsammans. Efter lunch gick vi ut och lekte i solen innan det var dags för öppna förskolan. Väl där träffade jag andra fina mammor, Levi lekte med sina favoriter och träffade även en ny pojke som han hade roligt tillsammans med. På vägen hem stannade vi till en bra stund för att undersöka isen. Mitt på gångvägen la han sig pladask på mage och låg där länge och pillrade med sin pinne. Han upptäckte att det fanns vatten där under vilket så klart var mycket spännande. Efter en stund gick vi vidare hem och fick middagsbesök av farmor.
Nu sover båda barnen gott och jag ska snart krypa ner hos dem och gosa in mig riktigt ordentligt!
Anonym

"Tack för idag, tack för en underbar vanlig dag..." inget kunde vara mer sant 😊

Anonym

Eh... från inte så så anonyma Sara ska det vara...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress