En bra dag
Idag har varit en så bra dag. David gick ner och surfade en stund på förmiddagen. Vi andra stannade hemma och gjorde oss iordning i lugn och ro när det plötsligt knackade på dörren. Jag öppnade och där stog min moster och morbror som jag inte träffat på så väldigt länge. De var på semester här i krokarna och bestämde sig för att titta förbi. Oj vad jag älskar spontanbesök! Och speciellt mycket när man får besök av någon man tycker mycket om men inte träffat på så länge. Jag sov ofta över hos dem när jag var liten och har så många fina minnen därifrån. Hästar, båtar, bus och så många mysiga sagostunder vid läggdags. De har en speciell plats i hjärtat och därför alltså så extra roligt att de kom på besök.
Senare hann vi även med att fika hos en annan familj och sen avslutatde Levi och jag dagen i blåbärsskogen bakom huset. Att sitta där i blåbärsriset, i kvällssolen, med den finaste lilla lintotten och prata om allt möjligt samtidigt som man hör havet brusa i bakgrunden är helt klart nån form av lycko-topp ♡
En väldigt bra dag.
SaraH

Men så roligt med moster och morbrorbesök! Eventuella släktingar som läser här -alltid välkomna till oss också om ni har vägarna förbi 😊

Svar: Ja, så väldigt, väldigt roligt!
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress