Trött
 Vilma har just haft tredagarsfeber och sovit som en kratta i fyra nätter = så väldigt väldigt trött mamma. Dessutom börjar jag känna att det tar på krafterna att ständigt behöva vara på jakt efter nya bekantskaper till oss och kompisar till Levi. Jag är inte van att vara så här social. Just nu kör vi järnet på öppna förskolan för snart är det slut för säsongen. Den här veckan ska vi även iväg och träffa nån som jag haft mailkontakt med som har en pojke i Levis ålder. 
Missförstå mig inte. Det är väldigt kul (!!) och spännande att lära känna så många nya härliga människor. Jag är väldigt väldigt glad och tacksam över de vi faktiskt redan nu börjar lära känna! Det är bara det att det samtidigt tar på krafterna att känna att man nästan måste ta sig iväg på allt som finns att göra. Mycket för Levis skull. Och då hjälper det inte riktigt när man inte fått sova ordentligt på några nätter och flyttat ca 60 mil ifrån bästa barnvakten.
Men men! Nu slänger jag på mig några kilo smink för att lura omvärlden och ger mig iväg och storhandlar med barnen. Något vi alltid gör tillsammas hela familjen annars men nån gång ska väl vara den första. Kanske måste börja dricka kaffe snart. Synd bara att det är så förskräckligt äckligt. 
Farmor

Lilla söta bönan, längtar alldeles förfärligt efter dom båda två och så är det ju roligt att vara saknad också, pussilufsen från Uppsala.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress