Födelsedagen
På min födelsedag blev jag väckt av min fina familj. Frukost på sängen, sång och paket. Precis som det ska vara. Efter en stund fick jag veta att David hade tagit ledigt från jobbet och redan där blev jag så väldigt, väldigt glad. När han sen dessutom hade bokat tid på spa åt mig blev lyckan ännu mer total.
Så efter lite fix på morgonen åkte vi iväg till Kurorten och där hoppade jag av och klev in i några timmar av total avkoppling. Så l.j.u.v.l.i.g.t.
 
Lite senare mötte de upp mig igen och vi passade på att äta lunch på Kurorten. Även det var rätt så ljuvligt med god mat och utsikt över havet. Innan vi åkte hem promenerade vi runt lite i det fina vädret.
De här två. Syskonen ♥
 
 
 
Sen var det dags att åka hem för att möta upp Syster och kusiner. En mycket bra 30års dag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress