Helgen som gått
Vi fortsätter med ett till gäng mobilbider. Den här gången från helgen. Eller ja, med helgen menar jag då ons-sön för det är så länge vi haft helg den här gången.
I onsdags kväll åkte jag in till stan för att gå en kvällspromenad med en nyfunnen vän. En så väldigt fin kväll på alla sätt och en välbehövlig paus för att ladda upp inför några dagar utan David. 

I fredags tog vi oss in till stan för att träffa upp våra nya vänner. Vi försökte ha picknick på lekplatsen men måsarna var helt galna och ville gärna vara med och mumsa. Därför gick det väl sådär att fota barnen. De hade lixom fyllt upp med att hålla kolla på alla fåglar/mat tjuvar. 

Vilma och Amos är nästan lika gamla och världens sötaste tillsammans.

Sen har vi fortsatt njuta av våren. Att kunna ha altandörren öppen långt in på kvällen.

I lördags kände jag att det var dags att ta tag i det där med träningen. Gjord ett tappert försök hemma i trädgården. Inte helt lätt när Vilma har helt andra planer och tycker att det är super skojigt att mamma ligger ner på marken dock. Efter att hon satt sig på mig ett antal gånger gav jag upp och drog iväg oss till utegymmet istället. Där roade de sig ett tag i alla fall.

Nu är vi väldigt glada över att pappan i familjen är hemma igen. Dags att börja ladda inför nästa helgs kalasande!
Farmor

Sa härligt ser ut som sommaren kommit till Varberg!

SaraH

Verkar som ni haft en härlig vecka! :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress