Värme och lastpallar
Idag har det varit alldeles ljuvligt vårväder här! Mitt på dagen hade vi 23°C i solen och jag var varm till o med i t-shirt. Konstaterade nyss att jag varit utomhus mellan kl.11-21.30 idag med bara en paus för att lägga barnen.
Tror att vädret var en bidragande faktor till att vi drog igång bygget av vårt lekställe/kiosk/bensinstation/hus/affär eller vad man nu vill ha det som. Vi bygger det av lastpallar och tanken är att det så småningom om även ska få tak och så.

När barnen hade somnat smög jag ut igen och målade första vändan. Får se imorgon hur det blev för det hann bli rätt mörkt innan jag var klar. Men hade ändå gatlyktor och månsken som belysning så rätt mysigt var det i alla fall. Fast inte 23°C direkt. 
Farmor

Det blir ju mysigt då kanske man kan få köpa fika där när vi kommer, pussilufsen 💞💖

SaraH

Men vilken bra idé! Vad jag blir nyfiken på resultatet :-) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress