Staket och annat fix
Snart drar höstterminen igång här och eftersom jag kommer ha många fler dagbarn den här terminen ville jag gärna ha upp ett staket. Idag var dagen då det skulle fixas. David och Ingemar åkte iväg för att köpa material och kom hem lagom till att jag skulle iväg en sväng. Jag var borta lite drygt en timme och när jag kom hem var det i stort sätt redan klart. Extremt effektivt jobbat!  

Vi andra blev inspirerade och drog igång med vårt eget lilla projekt. Att fixa skyltar till vårt lekhus. Snart kan man hänga upp en skylt som visar vad det är för slags hus just för tillfället. Polisstation, kiosk, verkstad, bageri eller nåt annat kul tex. 


Vi började även förbereda för en sak vi ska göra med några kabeltrumor. Där kom vi dock inte så långt. Får bli mer av det en annan dag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress